Doorgaan naar hoofdcontent

Maandag 15 april 2013

Zo vanochtend ging de wekker om 7 uur... pfff en dat is wel vroeg voor mij...
Vroeger was dit normaal voor mij, maar nu ik al een aardige poos zonder werk zit dan ben je het niet echt meer gewend om vroeg op te staan... en vroeger toen ik een baan in Amsterdam had, stond ik iedere dag half 6 op en had ik de trein om 10 over 7 sochtends en kwam ik pas rond 8 uur savonds weer thuis...
Ik maakte toen lange dagen, en nu werk ik net aan 3 uur per week op de kinderopvang...
Het is echt niet veel....

Vanochtend om half 10 had ik gesprek met de psychiater bij psyq, alleen het gesprek was te kort, want ze hadden maar een half uurtje ingepland, en dat was toch te kort...
Ik heb nu een vragenlijst per mail ontvangen en 29 april heb ik weer een gesprek met hem en dan over welke anti depressiva het beste past, waarschijnlijk toch paroxetine wat hij al aan gaf, alleen ben toch bang dat mijn blaas daarop weer gaat reageren, en dat ik straks weer moet gaan katheteriseren en dat heb ik er niet voor over, maarjah misschien valt het wel mee, en blijft me blaas gewoon wel reageren...
23 april heb ik ook nog een gesprek met de psycholoog, dus zijn een hoop gesprekken aankomende tijd

Ik had het er wel over dat ik een kinderwens nog heb en ik daar wel libido voor nodig hebben, dus hij wou daar wel verder in gesprek, want is nu al dik 4 jaar weg en wil dat nou wel eens terug krijgen...
Ik gaf nog wel meer dingen aan en hij vond het wel belangrijk om er over door te vragen volgende keer...

Verder vandaag even gewerkt op de kinderopvang, en ben toen een 2de brief gaan schrijven naar de kantonrechter... en toen werd ik gebelt door een incassobureau... Fijn
Dus ik geef aan dat ik dus een bewindvoerder heb sinds januari 2010  en dat die mijn geld in beheer hebben en dat hun mijn rekeningen horen te betalen... en ik gaf aan welke bewindvoering ik had en die naam was wel bekend bij hun ja... pfff..

Dus ik weer mijn bewindvoerder gebelt... Alleen clienten mogen alleen van 09.00 tot half 11 naar hun bellen en andere mensen begeleiders enzo die mogen op een ander nummer de heledag door bellen en ik heb daar nu schijt aan en ik bel gewoon wanneer ik hun moet spreken...
Ook krijg je je eigen bewindvoerster niet te spreken, maar zo'n stomme assistente van haar pff.. ik zeg geef gewoon mijn bewindvoerster aan de telefoon, maar die wilt me niet spreken blijkbaar... tjaa ik ben ook niet zo netjes meer aan de telefoon...

Ik ben echt flink klaar met deze mensen...
En dat laat ik ook merken ook....

Ik heb ook in 1 keer 3 kantjes geschreven voor de kantonrechter en ben toen op de breestraat (winkelstraat hier in Beverwijk ) een postzegel gehaald en op de bus gegooid, zodat ze morgen de brief hebben ontvangen bij de kantonrechter zodat ik heel snel een andere bewindvoering heb, want zelf durf ik het nu eigenlijk ook niet meer, want ze hebben laatste maanden vrijwel niks goeds gedaan en ben bang voor wat ik dan ga zien...

Ik ben zo lang bezig om weer een toekomst te creëren en eerst verpest mijn begeleid wonen project dat in Lelystad, en daarna verpest Aquilae dat en nu mijn bewindvoering... pfff

Wanneer houdt het nou eens op denk je dan toch?
Verdien  ik het wel een goeie toekomst...
Al die ellende, je word er gewoon niet vrolijk meer van...

En toch zag mijn psycholoog dat ik nog wel een wilskracht heb, maar tjaa ik wil ook niet opgeven, maar al die ellende begin ik echt flink zat te raken...

En half 4 afspraak bij de huisarts wegens mijn bloedneus iedere keer waar ik al wel een tijdje last van heb en  nou heb ik een antibiotica zalfje ervoor gekregen en dan moet het snel weer over zijn...

Thuisgekomen ben ik nog even snel me woonkamer gaan stofzuigen en dweilen, want met al die katten in huis, gaat het wel snel en is het snel weer nodig, wegens hun haarverlies.. pff word er gek van

Morgenmiddag komt namelijk weer begeleiding in huis en tjaa dan wil ik het er toch wel ffies netjes uit hebben zien...

En morgenochtend gesprek bij de arbo arts... voor de wia
Ik heb echt geen idee wat ik moet zeggen, want ik wil gewoon 40 uur werken uiteindelijk.
Ik weet dat 40 uur nu niet gaat lukken, maar ik had wel een doel voor ogen en dat was voor 30 juni 2013 een fulltime baan te hebben, maarjah ik kijk wel hoe het morgen gaat lopen...

Ik wil het liefst dat ik gewoon weer 100 % goedgekeurd zou kunnen worden, want nu zou ik 13,67 procent afgekeurd zijn en dat was in juni 2010 en we zijn nu 3 jaar verder, dus ik weet het niet, met die pfeiffer waar ik best nog last van heb enzo...

Ik wil wat voor de maatschappij weer wat willen betekenen!

Aankomende donderdag komt die reintegratiecoach weer...
Ik weet niet hoe laat ze komt, maar ik kan herinneren dat ze dan wou langskomen..
De afspraak staat ook niet op mijn kalender, en meestal schrijf ik dat wel uiteindelijk op...
Nu dus niet!

Verder kreeg ik vandaag te horen dat mijn oom van mijn echte vaders kant, mijn vader zijn broer is overleden aan een ongeval op straat...
Afgelopen zaterdag was dit gebeurd en stond zelfs op de site van nhd
Gewonden bij val Beijneslaan Beverwijk

Wel apart dat de familie van mijn echte vader mij gewoon accepteert en daar heb ik jaren geen contact mee gehad, pas via facebook weer en mijn eigen familie die laat mij als een baksteen vallen...
De kant van mijn moeder daar besta ik gewoon niet...

Misschien moet ik ook maar mijn achternaam terug wijzigen, op de manier hoe het op mijn geboortekaartje staat, want dit is namelijk niet mijn echte achternaam..
Veranderen van achternaam kost ook geld...
Toen ik 7/8 jaar oud was werd mijn achternaam veranderd naar de achternaam van mijn stiefvader en daarvan is mijn moeder ook al sinds 1998 mee gescheiden, of ik had de achternaam van mijn moeder toen moeten krijgen, in plaats van die van mijn stiefvader...





















Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiënt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn