Doorgaan naar hoofdcontent

Donderdag 25 april 2013

Wat een dag weer zeg... pfff
Gisteravond stond de wijkagent voor de deur..
Ik zou iemand hebben uitgescholden op de peperstraat (cliënt van aquilae)
Diegene die dat gezegd zou hebben dat ik dat gedaan heb, ken ik nog geen eens, nooit van haar bestaan gehoord... Echt een boelshit verhaal dus...
Waar ze de onzin vandaan halen
Geen idee...
Ik zou ook niet weten wanneer dat gebeurd zou moeten zijn...
En wat ik allemaal gezegd zou hebben... ik heb geen flauw idee...
Ik weet wel wie hier achter zit...
Achterbakse kutmokkel die denken nog even leuk te zijn ofzo...
Die cliënte van aquilae  die ik zou uitgescholden zou hebben word gedwongen om dit denk te doen, want die mokkel kan mij helemaal niet...
Ze gaven ook al aan dat ik het zou ontkennen dat ik dat gedaan zou hebben..
Duhh ik weet nergens van dat ik diegene uitgescholden zou hebben...
Echt de meeste gemene woorden zou ik gebruikt hebben...
Tjaa ik ben ook echt zo'n type die dat zou doen... NOT!!
En zoiezo die hele persoon ken ik niet...

Vanochtend ben ik eerst naar het uwv geweest waar ik een gesprek had met een arbeidsdeskundige..
Nou ik krijg geen WIA uitkering en ook geen ww en geen ziektewet uitkering,
Vanaf de eerste ziektedag ergens in 2011 gaan ze met terugwerkende kracht nog uitbetalen wat ik zou krijgen met een WIA vanaf 2011. Ik heb geen recht op ww omdat ik dat al heb opgemaakt en moet dus de bijstand in, hij gaf ook aan dat dit per maand meer zal zijn.
Hij gaf wel aan dat ik meer dan 35% afgekeurd zou zijn... Tjaa hoe ze daarbij komen, geen idee...
Ik krijg binnen een paar dagen het verslag thuisgestuurd, en met dat verslag moet ik dus een bijstand aanvragen...
Ik hoop gewoon dat ik op tijd gewoon een baan gevonden heb, dan hoef ik dat allemaal niet aan te vragen...

Op de terug weg ben ik dus even langs de Peperstraat geweest, omdat ik wil weten wie die persoon is, die ik uitgescholden zou hebben... maar directrice Arends die gewoon de zorg biedt nog,en die gewoon nog de baas ofzo is daar, wat eigenlijk niet mag van de inspectie en ministerie, maar die doen niks meer ertegen blijkbaar..
Ik snap niet dat dit kan... in Nederland
Dat dit gevalletje gewoon door mag gaan...
En ook bekend de oplichting is bekend, waarom ze niet vast zit... pfff

Ik werd door haar geweigerd, ik mag volgens haar niet in de winkel komen..
Ik heb geen verbod ofzo, dus ik ga daar naar binnen wanneer ik wil...

Ik wil graag weten wie die mokkel is die ik uitgescholden zou hebben...
Want ik ben er niet blij mee dat ik dus vals ben beschuldigd...

Het is tijd dat ik weer actie ga voeren!!
Nu ik die mokkel weer voor mijn neus heb gezien, en ze geen steek is veranderd, ik over ga op actie..
Ik wou het loslaten en tot gister gaf ik ook aan dat ik het liet voor wat het was, maar nu wat er vandaag gaande was, is het tijd voor de echte actie weer...



Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiënt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn