Doorgaan naar hoofdcontent

Dinsdag 2 april 2013

Komt mijn blog in het zwart refresh hem dan even dan komt er uiteindelijk een mooier design


 Ik weet nog toen ik in Lelystad woonde en ik helemaal klaar was met dit leventje...
Het was ergens in 2010.. en ik had het helemaal gehad en ik gaf aan tegen de begeleiding die er toen was, dat ik de huisarts zou bellen en ik wou de zelfde dag nog euthanasie...
Wetend dat dat niet zo werkt, maar ik was er toen al een tijd mee klaar..
Klaar met al die ellende..
Ik snap ook wel dat ze dit niet zouden doen...

Waarom ik over dit onderwerp begin is omdat er veel mensen met psychische problemen zijn en op twitter ik met iemand communiceer over dit onderwerp...

Ik weet als geen ander hoe het is om je flink rot te voelen en zelfs pogingen heb gedaan...

Ik ben blij dat ik er nog ben.

Ook al zit ik de laatste weken echt niet lekker in me vel, dit zou ik nu echt niet doen meer....
Ik snap ook echt wel dat mensen dit doen...

Er zou ook een wet moeten komen voor deze mensen dat psychische ziektes, die dus echt niet meer verder willen, want dat zou een hoop zelfmoord acties schelen die met de trein worden veroorzaakt, want de meeste mensen kiezen om voor de trein te springen en daar doe je de machinist een erge trauma mee...
En dat zou al veel beter zijn voor de machinisten die daardoor een werk niet meer kunnen doen, doordat er iemand zo nodig voor de trein moest springen..
Ik snap ze dat ze voor deze actie kiezen... dit gaat meestal in 1 keer goed... en ben je opslag dood.. en voel je het minste want het gaat heel snel...

Er zijn wel een aantal personen geweest die dit wel voor elkaar hebben gekregen dat ze euthanasie kregen, maar er is nog geen wet voor, en die zou er wel moeten komen vindt ik

De NVVE is er al jaren mee bezig om die wet te kunnen krijgen, dus wie weet komt ooit die wet wel, maar voor vele mensen die met deze dood wens zitten zal het te laat zijn en hebben ze zelf al de actie ondernomen...
Psychiaters moeten ook euthanasie verzoeken ook serieus gaan nemen, als een patiënt er om vraagt, ook al is het wel een hele moeilijke keuze voor zo'n psychiater  om zo'n beslissing mogelijk te maken... en wie zou dat dan moeten doen uit eindelijk? De psychiater zelf of een huisarts?

Vorig jaar was er een meisje van 15 die ook zelfmoord pleegde die ik ook kon, die zat bij de drumband waar ik ook lid van was, ik speelde trompet en zij was eentje van de majorettes.


Ik weet ook dat je niet voor niets op aarde bent en dat voor iedereen iets is wat je moet doen op aarde...
En dat zelfmoord geen oplossing is weet ik ook...





Want ik geloof ook erg in Karma en Karma is een bitch zeggen ze altijd...
Wat je ook meemaakt in je leven, je moet het zien op te lossen, hoe moeilijk het ook afentoe gaat...
Dit is een doel waar je door heen moet...
En als je op geeft, je krijgt boven wel een les hoe je het volgende keer op moet lossen, want het zelfde probleem krijg je dan weer op aarde als je opnieuw word geboren...
Want je leeft niet 1 keer, wat de meeste denken...

Je moet bepaalde dingen mee maken op aarde.. en je moet het op jou manier dus voor elkaar krijgen dat het goed verloopt...
Want iedereen heeft wel eens tegenslagen die die moet verslagen, zodat het weer goed gaat met diegene...

De ene heeft meer tegenslagen als de ander...

De mensen die nooit iets te klagen hebben, die zijn totaal niks gewend en ik weet dat dat nog jonge zielen zijn, die hiervoor nog niet veel levens hebben gehad...

De mensen die behoorlijk wat ellende op hun leventje hebben, dat zijn ook oude zielen en die hoeven hierna niet veel levens meer...

De mensen die zich met spirituele dingen bezig houden en die weten dat er meer op aarde is dan sommige mensen denken dat zijn vaak ook oudere zielen....

Als je overlijdt is alleen je lichaam op, je ziel is nog altijd hier in de buurt, dus weg ben je niet echt...

Er zijn veel mensen die ziek zijn en vechten voor hun leven en dan is het best erg als je dan hoort dat er bepaalde mensen met psychische problemen die juist niet meer willen...





Als je ook naar de wereld kijkt, het word er ook niet vrolijker van..
Iedereen moet gaan bezuinigen, en de salarissen gaan flink naar beneden...
Steeds meer mensen komen in de schulden...
Alles word duurder en duurder...
En wat krijg je steeds minder...
Steeds minder krijg je voor je geld...

Wanneer houden die crisissen is op...
Waarom geld geven aan een ander land
Help eerst je eigen land

Eigen land helpen dat kennen ze niet in Den Haag blijkbaar...
Of ze zien het binnenkort toch in...

Het zo een beter leven zijn, als iedereen gewoon even veel geld te makken heeft..
Geen armoede in Nederland...

Gewoon iedereen een beter leven gunnen!
Dat zou toch veel beter zijn...

Geen geld zorgen voor iedereen...
Iedereen krijgt te maken met incasso bureaus en die gooien er nog eens een boete bovenop... omdat de mensen het niet meer kunnen betalen...
Die incasso bureaus moeten verdwijnen... want door de geld crisis in Nederland is het voor iedereen niet meer te betalen...
Logisch dat er steeds meer mensen in de schulden raken...
Ziekenfonds betaal je iedere maand, maar je moet steeds meer overal nog voor bij betalen...
Waarvoor heb je dan nog ziekenfonds iedere maand, dit kunnen ze dan beter toch stopzetten en als je dan eens naar een dokter moet, dan betalen.. en gewoon hele ziekenfonds afschaffen want je krijgt er bijna niks meer voor....

Hoe zal het zijn over een jaar met de crisis?
of over 5 jaar hoe gaat het dan in Nederland....







Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiënt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn