Doorgaan naar hoofdcontent

Maandag 10 december 2012

En dan zit je weer thuis...
Even anderhalf uur werken op de kinderopvang en dan zit je weer dagen thuis...
Maandag en donderdag werk ik op de kinderopvang verder de week niks...
En dan komt die vermoeidheid weer... en ik wil er niet meer aan toegeven...
Ik wil werken.... het liefst heb ik vandaag nog een baan als morgen...
Hopelijk begin 2013 weer flink aan de slag..
Zag op het nieuws dat het niet gemakkelijk word om een baan te vinden, velen mensen zijn werkloos..
Hoe langer je niet werkt, hoe moeilijker het word om een baan te krijgen/vinden...
Als ik uit moet gaan naar mijn beroepentest wat daar uit kwam... matroos bij de marine..
Ik zie me zelf totaal niet daar werken... en zoiezo leeftijd speelt ook erg mee, want daar moet je ook al op jonge leeftijd mee beginnen... tjaa dus lastig gaat het zeker worden, ook al weet ik wel wat ik wil.....
Een eigen bedrijf starten, maar met bewindvoering wat ik dus heb, kan je al geen eigen bedrijf starten.. dus dit word ook al erg lastig... en wat ik verder voor baan zou willen geen idee...
Die reintegratiecoach geeft aan in een winkel, maar daar ben ik ook al te oud voor, en dan zit je na een half jaar weer zonder baan, en daar zit ik niet meer op te wachten...
En tjaa als je word aangenomen in een winkel, mag ik maar van de reintegratiecoach maar 4 uur per dag werken en dan niet savonds en snachts... alleen smiddags, maar je moet wel flexibel zijn als je ergens gaat solliciteren, dus dan word het ook al lastig toch...
En ik zit er ook niet op te wachten dat ze dan met mijn baas gaat praten over mij.... ik heb altijd zonder een reintegratiebureau gewerkt en toen waren zulke gesprekken niet eens van toepassing, want ik was altijd flexibel en dee gewoon altijd me best en ook altijd klantvriendelijk, dus nergens voor nodig dat ze dan met mijn baas zou moeten gaan praten... daarom wil ik gewoon zelf aan de slag gaan wat ik wil en wat ik denk dat wel haalbaar is...
Donderdag ga ik het ook duidelijk maken, als het gesprek niet verloopt op de manier dat ik wil...
Helaas vanmiddag toch weer toe moeten geven aan de vermoeidheid, vanaf 3 uur vanmiddag tot kwart over 7 weer geslapen...


De nieuwe haarkleur...









Reacties

  1. Heey Didi,

    ja, lastig om allemaal te lezen. Het zijn precies alle dingen die elkaar uitsluiten. Om aan het werk te gaan moet je jong zijn of flexibel te zijn. Maar omdat je niet jong bent kom je niet aan een baan. En daardoor krijg je gelijk al een negatieve beoordeling als je ergens op solliciteert. En omdat je niet volledig kan werken lukt het nog weer lastiger om aan een baan te komen, waardoor je weer verder achterop loopt. Soms zou ik eens willen dat mensen echt naar de persoon kijken ipv een stukje papier.

    hahaha. das een haarkleur die ik nog niet echt gezien heb. wel cool ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt dit is heel lastig op dit moment... en hoeveel uur ik echt aan kan weet ik ook niet... en mijn reintegratiecoach die geeft aan dat ik maar in een winkell moet gaan werken... die denkt alleen maar aan iemand snel aan het werk helpen en klaar, maar op die manier werkt dat niet... en wat ik wil, wil ze niet eens moeite voor doen om te kijken of dat haalbaar is, want ze zegt al meteen dat het niet haalbaar is...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiĆ«nt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn