Doorgaan naar hoofdcontent

Zondag 23 september 2012

When you finally let go of the past something better comes along




Ik had iets verkeerd gedaan op mijn blog en kreeg het niet meer terug gedraaid dus weer andere style, hopelijk blijven alle links nu wel zichtbaar... 

Afgelopen vrijdag zag ik in mijn hyves inbox een bericht dat ik een hyves huiskamerconcert heb gewonnen van Shary-ann (was finalist van the voice 1)
Wist niet eens dat ik mee dee, maarjah wel leuk toch...
Weer even wat leuks een dagje is ook wel fijn...
Woensdag 3 oktober is dat concert van 17.00 tot 17.45 of het de moeite waard is om voor zo'n korte tijd heen te gaan... 
Ach ben ik er tenminste weer eens uit...

Verder was Frits vanacht erg vervelend...
Rende flink door het huis.... even zijn adrenaline moest hij even kwijt ofzo...
Werd er flink gek van, uiteindelijk viel hij om een uur of 3 wel in slaap gelukkig...



Als ik naar het verleden kijk en denk van wat heb ik bereikt

Ik heb nu eindelijk een eigen huisje dat wel maar toch voel ik me nog niet gelukkig.. 
Ik wil gewoon een familie die om me geeft en dat ze afentoe bellen van hoe het gaat en afentoe langs komen en een bakkie koffie komen drinken en dan niet hun jas aan houden en na 5 min als hun drinken op is dat ze weer weg gaan..
Ik wil gewoon geaccepteerd worden door me eigen familie
Ookal zou ik anders zijn wat ik volgens hun ben, je moet iedereen gewoon accepteren hoe diegene is toch?

Vroeger:  Iedere keer liep ik weer met mijn tasjes naar de volgende nachtopvang waar je maar 3 tot 5 dagen mag slapen... en als er geen plek was heb je pech.. dus dan slaap je maar op straat... en uiteindelijk een crisisopvang waar je 3 maanden in totaal mag zitten... en na die 3 maanden naar een ander crisisopvang en uiteindelijk naar een tehuis waar ik uiteindelijk een jaar heb gezeten.. dit was allemaal in het jaar 2002... 2002 tot 2004 was het niet gemakkelijk... hoevaak ik al alleen al in het jaar 2002 ben verhuisd is teveel... Ik ben ondertussen de tel al kwijt hoevaak ik al verhuisd ben in mijn leven...
De jaren ervoor waren ook niet geweldig..
Alleen maar problemen in huis... Waarom ik het probleem was vraag ik me iedere dag nog steeds af....
Ik werd zelfs geannuleerd op een vakantie naar Turkije, omdat ze me niet meer mee wilden hebben, ach gelukkig ging Karma wel met hun mee en hadden ze alleen maar problemen... tjaa Karma is een Bitch :) 
Velen dingen komen steeds naar boven en wil het dan kwijt,  vandaar dat er de laatste tijd veel op mijn blog erover staat, gewoon omdat ik het kwijt moet ofzo...

De opmerking van mijn moeder vorige maand dat ik mijn broertje als voorbeeld moet zien, ging mij echt even te ver... flink te ver, ook dat omdat mijn broertje het door zijn taakstraf  zwaar heeft gehad en daardoor een korte periode depressief is geweest en hij daar zonder hulp uit is gekomen en ik al jaren hulp heb voor mijn depressie en hoe de uitspraak ervan was leek het alsof hulp krijgen niet goed is ofzo... 
Doordat mijn broertje het afgelopen jaar zwaar heeft gehad, neemt ze mijn broertje een weekend mee naar Londen... Die opmerking was echt de druppel dat ik echt klaar met ze ben... zie dit verhaal over mijn moeder en zie blogberichten uit de maand augustus (ga rechts naar blogarchief dan naar het jaar 2012 en dan zie je een klein pijltje en daarop kan je klikken en dan kan je een maand uitkiezen wat je wilt gaan lezen) 
Het blijft me toch bezig houden dit, ookal wil ik dat niet!
Tjaa mijn astrologische cirkel  geeft het aan het contact te verbreken, om verder te kunnen.
Ik moet dat ook en dat weet ik, het is moeilijk om je moeder enzo los te laten maar dat is nodig.
Ik kan een hoop loslaten dus dit moet ook lukken...
Ik laat het los








Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiĆ«nt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn