Doorgaan naar hoofdcontent

Zaterdag 22 september 2012




12 september 2012
Nieuwe layout...

Soms waren sommige links niet zichtbaar door mijn vorige layout, vandaar een layout die ik al eens eerder heb gehad....
Vorige was wel mooier maarjah misschien dat ik binnenkort helemaal me blog ga veranderen van style...

Bijna 1000 berichten geschreven op mijn blog!!!
4 jaar geleden begonnen met mijn blog en nu nog steeds hou ik vaak mijn blog bij
Niet iedere dag, maar wel paar keer in de week...
Na ja als ik  iets te vertellen heb in ieder geval dan schrijf ik wat...
Nu wil ik over onrecht schrijven en ik al de hele dag online radio luister sky radio en precies een nummer komt wat heel toepasselijk is.... Toeval?



Something inside so strong



Onrecht

Kan jij tegen onrecht?
Ik niet..
Vroeger kreeg ik continu over de schuld van en ik gaf zovaak aan dat het niet aan mij lag...
Ik werd niet geloofd thuis...
en omdat ik toen al niet tegen onrecht kon wilde ik mijn recht halen en werd uiteindelijk ook boos...
En doordat ik uiteindelijk boos werd is het natuurlijk continu mijn schuld...
Mijn broertje dee vaak dingen waardoor hij voor halt moest werken... 
Toch blijft hij mijn moeders kindje wat hij ook doet, het maakt blijkbaar niet uit wat hij ook doet...
Ik was gewoon stil verder thuis... ookal had ik het thuis altijd gedaan.. ik was stil
Misschien lijk ik teveel op me vader waarom ik altijd dus de schuld moet krijgen
Geen idee wat er in haar hoofd omgaat waarom ik altijd het gedaan had en niet mijn broertje of zus..
Logisch dat ik uiteindelijk zo boos wordt en dat ik dan ga flippen... 
Jarenlang al die onrecht uiteindelijk maakt mij dat sterk..
Het verleden van wat er allemaal gebeurd is blijft wel in me hoofd zitten omdat ik wil weten waarom mijn moeder mij overal de schuld v oor gaf en mijn broertje en zus voor lief zag...
Ben ik dan zo verkeerd?
Wat ziet ze in mij?
Niks?
Anders?
Anders ben ik ja
Dat heeft ze gezegd en dat de familie niet weet hoe ze met mij om moeten gaan
Wat heeft ze dan tegen de familie gezegd over mij?
Dit zijn vragen die bij mij veel in me hoofd spookt
Ik wordt al jaren lang anders aangekeken door mijn eigen familie
Als ik dan op een verjaardag kom, heb ik het gevoel dat ik er ook niet bij hoor..
Ze kijken me aan op een manier van wat ben jij voor een geval...
Mijn verjaardag komt al niemand meer..
Ik laat me dan toch van mijn goeie kant zien en kom dan wel op een verjaardag van mijn moeder of zus... of haar dochtertje dus afgelopen maand... 
Dit was ook de laatste keer dat ik naar een verjaardag van hun ging....

Een telefoontje van hoe gaat het of even een bakkie koffie doen is voor mijn moeder al heel lastig...
Anders bij mijn broertje en zus dat kan ze dan weer wel...
Waarom bij mij niet?



Ik ben het nu aan het afsluiten...
Ik moet verder heb straks een baan van 40 uur en dan hoef ik er ook niet veel meer aan te denken...
Dan ziet je dag er als volgt uit: rond 9 uur begin je, dus sta je om 7 uur op, je gaat even opfrissen en je eet even een broodje en dan ga je naar je werk, je werkt tot 6 uur en dan ga je richting huis, even wat koken en daarna even wat eten en even wat tv kijken en even op internet surfen... rond 10 uur ga je slapen en dan gaat de hele week zo door.. dus hoef je niet aan de ellende te denken... 

En dan heb je het weekend nog... tjaa daar moet ik dan nog even wat voor verzinnen zodat je dan ook niet meer aan hoeft te denken...

Uitgaan? Nee dat doe ik niet meer, daar ben ik al beetje te oud voor...


Marco Borsato - Wat is mijn hart













Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiĆ«nt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn