Doorgaan naar hoofdcontent

Woensdag 5 september 2012

Zo was vandaag op tijd wakker...
Het idee was om vandaag naar de kapper te gaan...
Gisteravond was ik erg moe dus was rond elf uur naar bed gegaan en om half 2 sliep ik nog niet en rond 2 uur kreeg ik uit het niets woede over het gebeuren van Aquilae..
Wat er de afgelopen tijd is gebeurd over hoe ze mij behandelde enzo...
Waarom dat ineens gebeurde geen idee...
Hopelijk gebeurd dat niet vaker....
Ik snap ook nog steeds niet dat ze gewoon nog steeds open zijn...
Vaak fiets ik langs het huis van Aquilae op de veltstraat en tot mijn grote verbazing zie ik nog cliënten en de begeleiding is daar ook nog aanwezig, vooral de directrice die ik van de week buiten zag staan, alsof er niks aan de hand is... zo vaag...
Ook de sjop op de peperstraat is gewoon nog steeds open???
Hoe kan het zo lang duren dat ze gewoon nog open zijn?
Wanneer wordt er weer ingegrepen door het ministerie, of laten ze de stichting gewoon verder gaan en nog meer slachtoffers creëren..
Sommige cliënten zullen goeie zorg nodig hebben en daar krijgen ze echt niet de goeie zorg die ze moeten krijgen... en als die dan daar terecht komen... lijkt me geen goed iets om de onderbedeelden onder ons die dan de slachtoffer worden van haar praktijken...
Wil je mensen helpen of juist meer de ondergrond in helpen dat vraag ik me echt bij de directrice af...
En ook die van het kantoor die zijn net als de directrice...
Het gevoel dat er niks meer aan word gedaan aan deze stichting geeft mij het gevoel om weer actie te gaan voeren... Ookal wou ik dit heel graag afsluiten en het loslaten en verder gaan met mijn eigen leventje en verder met mijn boek, die nu best spannend wordt nu ik steeds meer het verleden herinner en waar ik nu wat meer over kan schrijven, want eerst had ik niet veel herinneringen van toen ik nog klein was...
De laatste weken komen er namelijk veel herinneringen van vroeger weer boven, waarom dat nu allemaal naar boven komt geen idee... waarschijnlijk door het gesprek met mijn moeder van paar weekjes geleden... waardoor er steeds meer terug komt...
Aankomende tijd ga ik dus heel veel aan de slag om dat hoofdstuk goed te kunnen schrijven....

Verder vandaag was ik naar Hoofddorp geweest en tja het klinkt raar maar het voelde daar gewoon goed...
Ik heb daar toch in totaal 10 maanden gezeten en ik voelde me daar thuis...
Ik had daar mensen om me heen die er tenminste voor me waren.. die naar me luisterde...
Ookal was ik in het begin dat ik daar kwam echt een bengel... in het begin was ik niet super met de leiding, maar later zag ik wel dat ze het goed met me voor hadden...

Als het goed is wordt ik nu binnen 2 weken gebelt door de reintegratie bureau voor een volgend gesprek waar ze gaan uitzoeken eerst of ik nog wel zou kunnen werken...
Ik weet het antwoord al en ik kan gewoon werken.... 40 uur!
Ik voel het zelf het beste aan, dus ik wil en kan gewoon werken...
In de papieren van het uwv van wat voor banen ik zou kunnen
papieren van 2010... gaven ze aan dat ik inpakwerk zou kunnen gaan doen...
Dit soort werk ga ik dus niet doen, ik kan wel meer dan dit... ik ben niet achterlijk ofzo...

Je wilt toch wel een leuke baan tot je 65ste en geen baan waar je werk doet wat je niet leuk vindt
Ik heb wel iets in mijn hoofd wat voor baan ik zou willen en wat ik zeker wel over ga hebben bij de reintegratie bureau en hopelijk kunnen hun mij daarbij helpen... ik weet dat dit wel een baan is en waar je veel geld mee zou kunnen verdienen...



Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiënt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn