Doorgaan naar hoofdcontent

Maandag 24 september 2012

Zo vandaag was het gesprek met het reintegratiebureau
Ik was op tijd van huis vertrokken en had iets over half 1 de trein...
Had 1 trein eerder genomen dan ik eigenlijk zou nemen... Ik bleek wel heel erg vroeg al in Haarlem te zijn, dus even langs de Albert heijn geweest richting centrum van Haarlem, even wat drinken en een croissantje gehaald en weer terug naar de trein...
Kwart voor 2 kwam ik aan op Sloterdijk...  Moest nog even met de metro eind punt stond op de brief... bleek dat maar 1 halte te zijn... Fijn dus dacht dat ik erg vroeg aanwezig zou zijn..
Op de route beschrijving was het vanaf metrostation 500 meter lopen...
500 meter en nog had ik mijn bestemming niet bereikt...
Waar ik wel liep wist ik ook niet meer...
Mijn richtingsgevoel was niet juist... en ja helaas heb ik dat van mijn moeder, die verdwaalde vroeger ook altijd, maar die heeft nu een tomtom... Helaas had ik die nu niet bij me, dat was nu wel makkelijk geweest... alleen staat beetje raar als je aan het lopen bent en dan je tomtom ineens zegt van ga over 50 meter linksaf ect...  ookal had ik die ook wel nodig toen ik nog in Lelystad woonde, daar heb ik uiteindelijk 2 jaar gewoond en daar wist ik na 2 jaar de weg nog steeds niet, omdat ik de stad ook niet wou kennen...
Ik wist waar me huis stond, als ik ergens een afspraak had wist ik waar dat was en het winkelcentrum natuurlijk en me werk verder weet ik niet veel in Lelystad...
Richtingsgevoel heb ik dus niet helaas.. en wat misschien 10 minuten hoorde te duren was ik na 3 kwartier nog aan het zoeken naar het adres van de reintegratie, ondertussen nog een flinke regenbui over me heen gehad... Fijn ik gaf de moed al bijna op en was van plan om maar richting huis te gaan

Uiteindelijk kwam de regenboog te voorschijn

Om half 3 belde ik op dat ik verdwaald was en uiteindelijk kwam de vrouw waar ik het gesprek mee had me met de auto halen... dat was wel supertof... anders dan had ik het gewoon niet gevonden.
Met het gesprek had ik het over mijn baan wat ik in de toekomst wil, maar omdat de uwv geen opleiding gaat betalen gaat dit niet lukken volgens haar, maar als ik iets wil en dit wil ik ook nog steeds dan moet ik daarvoor gaan en dit kan goed uitpakken als ik door ga zetten... en over dat in de papieren staat dat ik maar 4 uur per dag zou kunnen werken, dus 20 uur per week.. Ze gaf aan dat dit uitslagen waren van een onderzoek die ik gehad zou hebben op 19 juni 2012... dit klopt niet dat was 19 juni 2010 dus 2 jaar eerder, toen ging het nog niet zo heel goed met mij, maar nu wel... en ik kan gewoon 40 uur werken met opbouw...
Ik wil een baan die ik leuk vind en wat ik tot mijn 65ste moet gaan doen en geen baan waar ik totaal geen intresse in heb...
Ik zou voor het gesprek met haar al een gesprek moeten gehad hebben met een klinische psycholoog, maar die had ik nog niet gehad die zou moeten kijken of ik wel instaat zou zijn...
Of dit allemaal nodig is, geen idee...

Ik denk dat ik gewoon richting cwi ga en gewoon opzoek ga naar een baan die me aanspreekt..
Ik redt me zelf wel...

Op de terugweg in de trein zat er iemand die echt sprekend op mijn vader leek... echt heel erg...
Ookal heb ik mijn vader nu al jaren niet meer gezien, zijn uiterlijk die herken ik nog wel... en hij leek echt 2 druppels water op mijn vader, of hij het ook daadwerkelijk was geen idee, het zou kunnen... maar wil niks meer met hem te maken hebben....

Verder stond er iemand iets voor 8 uur voor de deur...
Als ik niemand verwacht dan laat ik diegene gewoon voor de deur staan...
Waarom ik dat doe geen idee...
In mijn vorige huis die ik had in 2007 in Heemskerk dee ik dat ook al..
Paar keer in de week toen kwam er iedere keer een man aanbellen, elke keer rond een uur of 6
Elke keer dee ik niet open... Waarom? geen idee
Hij deet ook geen briefje in de brievenbus anders zou je dat dan wel verwachten toch waarvoor diegene komt







Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiĆ«nt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn