Doorgaan naar hoofdcontent

Donderdag 5 juli 2012

Aquilae moet vandaag toch sluiten!


Daghoroscoop Donderdag, 5 juli 2012

Waterman

Waterman

20 januari ~ 19 februari

Algemeen - De ergste tijd ligt achter je, gun jezelf nu eerst maar eens wat rust. Dit is een gunstige dag om dingen voor te bereiden en te plannen. Stel geen te hoge eisen aan jezelf en aan je omgeving...




Zo me huisje is sinds gisteravond echt super geworden..,
De woonkamer is echt zo mooi met hulp van Joyce..
Gister kwam ze ook weer met een auto vol echt super dat er zoveel mensen zijn die allemaal spullen brengen
Vanavond komt er zelfs een vaatwasser...
Echt super
We zijn gisteravond tot half 12 bezig geweest met inrichten en met suc6 echt geweldig.
Van helemaal niks naar een volle woning...

Iedereen super bedankt die mij op deze manier steunt:)

Zelfs een plantje van de bloemist...









Woon nou ook in mijn nieuwe huisje..
Alleen heb vanaf 30 juli pas weer internet helaas..
Dus zal afentoe weer richting internet cafe moeten of met mijn laptopt naar de mac of ergens anders waar wifi is..

Mijn blog kan ik ook via mijn telefoon bijhouden, dus die zal ik gewoon iedere dag up to date houden






Gister kwam toch de uitspraak dat AQUILAE vandaag moet gaan sluiten... zie NHD
Ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen.
De inspectie zal vandaag ook actie gaan ondernemen.
Het huis van M.Arends is gekoppeld aan het huis van de clienten, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan...
Ook gaf Aquilae geen geld te hebben voor de rechtzaak, waar is al dat geld van het pgb gebleven?

Verder vandaag weer gewerkt op de kinderopvang... en de tijd is weer snel gegaan gelukkig...
Straks om 4 uur komen de nieuwe bewoners kijken hier op het oude adres...
Ben benieuwd... Wie wil dit nou?

En toen kwamen ze hoor de nieuwe bewoners voor dit pand en ook de vriendin van M. Arends (
JOSE) en het zoontje van een cliente, die nam ze mee.
Ook een vrouw van direct wonen was er ook. De vriendin van M.Arends gaf aan de eigenaar te zijn van dit pand.. Ik gaf aan dat zij helemaal niet de eigenaar van dit pand is en dat er een andere eigenaar is.
Ze gingen de woning bezichtigen... ik had kamer deur op slot en ze mochten er ook niet in van mij.. Toen wou Jose de kasten opzij schuiven om alsnog mijn kamer in te kunnen komen... Ik zeg lukt je toch niet... Zitten schroeven aan de voorkant vast, dus gaat je niet lukken.. Ook gaf ik aan dat de douche binnen 10 minuten koud word en ook de wasbak heb ik laten zien, waar de kraan zat en dat aquilae de reparaties niet maken... ookal vraag je erom, ze doen het niet. Ik heb ze voorschut gezet bij deze mensen en ook bij direct wonen...  want de waarheid is hard! ik hoop dat de misschien nieuwe huurders goed hebben geluisterd naar mij en dit niet gaan huren...

Verder weigert Aquilae de tent te sluiten, Ze gaan gewoon door!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen...

Het is echt triest dat als je moet sluiten gewoon doorgaat...

Ik hoop snel dat het ministerie ingrijpt!!!

Vanavond stond er een vrouwtje van ICI PARIS voor de deur met een tasje met wat spulletjes derin... echt superlief... Dankje wel

En de wasmachine is er nou ook... echt geweldig
Echt lieve mensen allemaal...


Aquilae weigert te sluiten!!! 


De glaasjes waren mijn laatste actie tegen aquilae! :)







Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiënt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn