Doorgaan naar hoofdcontent

Woensdag 13 juni 2012

Zo en dan val je pas in slaap om een uur of 3...
Om 6 uur weer wakker....
Uiteindelijk viel ik wel weer in slaap tot uur of 9 en moest toen nog even snel wat bellen en was eigenlijk nog zo moe en futloos, dat ik me bedje weer inging en om half 2 weer wakker werd....
Een dag gewoon nergens zin in, nu alweer half 4 geweest en nog steeds in mijn pyjama... Tjaa dit gebeurd zelden dat ik op dit tijdstip nog steeds in mijn pyjama zit...

Verder zag ik dat er eindelijk meer aanpak is tegen de pgb fraude...
Het gebeurd echt zoveel..   en moet echt goeie toezicht gaan komen...


Ik ben nu een aflevering aan het kijken op ZEMBLA over dat kinderen te snel de diagnose krijgen ADHD.

Ik kreeg toen in Alkmaar ook ineens de diagnose ADHD, ik druk? NEE echt niet...
Later kreeg ik de diagnose Asperger Syndroom...  daar zag ik me zelf ook niet in... en dat bleek ook niet te zijn... gelukkig...

In Hoofddorp kreeg ik uiteindelijk wel de diagnose depressief, en ja in 2002 kreeg ik die diagnose ook al... zwaar depressief... in 2002 vond ik dat toen ook niet, maar in 2007 begon ik dat wel te merken... maar ik ben niet iemand die snel hulp gaat vragen... Uiteindelijk heb ik dat wel gedaan...

Toen ik net in Lelystad woonde, kwamen er ineens 2 mensen die onderzoeken in huis kwamen nemen bij mij, ik werkte toen niet mee, omdat ik onderzoeken in Hoofddorp had gedaan, die nog geldig waren en ze het daarmee moesten doen.... Ik moest de onderzoeken doen... Uiteindelijk kwam daar borderline uit... ik vind mij zelf GEEN borderliner.... en nog steeds niet.. In Hoofddorp kwam toen geen Borderline uit... dus ik he  dat gewoon niet...

Via de huisarts heb ik toen een second opinion gevraagd en ben toen naar de Meerkanten gegaan...
tjaa daar had ik een Psychiater die onderzoek zou doen, en dat onderzoek duurde misschien net aan 5 minuten... hij keek in zijn boekje, keek mij aan, keek weer in zijn boekje en kwam met de opmerking: Nee je heb geen borderline.... ik zeg is mooi, maar hoe kun je in 5 minuten zeggen wat de gene heeft op die manier van hem... Later kreeg ik de opmerking van de psycholoog van daar, hij was nog in opleiding.... Ik gaf aan ookal ben je in een opleiding je weet dat het zo niet werkt...
Uiteindelijk ben ik naar een andere ggz gegaan in Lelystad en werd daar heel goed geholpen en heb toen een second opinion gedaan en uiteindelijk kwam daar alsnog borderline uit..
En toch heb ik dat niet.. Ik heb last va de depressie sinds 2002 en daar zie ik mij wel in... helaas.
Ik had liever dat ook niet gehad...

In mijn jeugd heb ik een hoop meegemaakt, tehuizen, nachtopvangen ect.. door alle ellende ben  ik depressief geworden...
Heb ook een tijdje anti-depressiva gebruikt, ben er zelf mee gaan stoppen... ook al waren de meeste het er niet mee eens dat ik er mee ging stoppen.... ik ben toen zelf gaan afbouwen ermee en het was zwaar die afbouw, maar ben blij dat ik die rommel niet meer neem...
Heb totaal geen libido meer... is al dik 4 jaar weg... vraag me af of dat ooit nog terug komt...
Je wordt er dikker van... en sinds ik daar mee stopte begon mijn blaas ook gewoon weer te werken... dus geen anti-depressiva voor mij meer...

Nu voel ik me al een tijdje totaal niet depressief...
In Lelystad moest ik vechten tegen mijn onrecht met pgb fraude... dus moet je sterk blijven...
nu hier in Beverwijk gebeurd het weer, en weer moet ik me sterk houden...

De laatste dagen zit ik er wel aardig doorheen ondertussen.
Ik moet volhouden en dat zal ik ook doen...

Ook zag ik vandaag dat mijn vorige stichting ook weer flink bezig is...
ze hebben nou net als aquilae een moeder huis...
Echt alles doen ze na...

Ik had in lelystad de GGD ingeschakelt en nu blijken ze partners te zijn, ook waar ik via de gemeente heb gewerkt blijken ze ook partners te zijn en dat ze dus samen werken, dat is totaal niet zo...
Nu hebben ze ook een kantoor geopend in Lelystad.. tjaa ik weet niet wat ik hier van moet denken...
Hoe kunnen oplichters zolang door gaan











Reacties

  1. Je komt op mij in ieder geval niet depressief over, wel heel strijdlustig en sterk. Hou vol meisje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiĆ«nt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn