Doorgaan naar hoofdcontent

Woensdag 28 maart 2012


Daghoroscoop Woensdag, 28 maart 2012

Waterman

Waterman

20 januari ~ 19 februari

Algemeen - Doordat je positieve invloed uitoefent en door anderen beïnvloed wordt, ervaar je het plezier van gemeenschappelijke gebeurtenissen. Denk hier eens over na: water hoopt zich op en wint daardoor aan kracht, stijgt en stroomt tenslotte over de hindernis heen. Bij het plannen van activiteiten kun je de tijd nemen, dat heb je nu genoeg...




Zo vandaag mijn 800ste bericht hier op mijn blog geplaatst...
Dit is mijn 4de jaar dat ik mijn blog aan het bij houden ben over mijn depressie en opnamens en nu over de 2de begeleid wonen waar ik wordt opgelicht!!
Volgend jaar op mijn verjaardag 13-02-2013 wil ik mijn boek klaar hebben en uitgebracht hebben en dan na 10 jaar wil ik een 2de boek uitbrengen en daarna verhuis ik naar het buitenland! Dat is mijn doel op dit moment!!



En heb nog een ander doel, maar daar kan ik nog niet zoveel over vertellen...
In de toekomst kan ik dat wel:P




Vandaag zonder slaapmedicatie geslapen... 
Sliep rond hald 2 en werd ronf half 7 weer wakker... dat vondt ik wel weer heel vroeg, dus probeerde ik weer verder te slapen en dat duurde weer dik een uur om in slaap te komen daarna werd ik rond half 10 weer wakker en ben toen even over wat dingen gaan nadenken enzo...


Zo te zien wordt het vandaag wel mooi weer, dus lekker in de tuin zitten...


Het verhaal van de waakeenden:



Waakeend 1 zegt tegen waakeend 2: heb je dat verhaal gehoord over begeleid wonen hier?
Waakeend 2: ja wat een stichting is dat he... Dat noem je toch geen mensen helpen? 
Waakeend 1: Nee die help je de vernieling in... 
Waakeend 2: Dan moeten we maar goed de boel in de gaten houden hier... En wat een woning zeg, het ziet er niet uit... 
Waakeend 1: Nee ze is daar ook gewoon gedumpt omdat ze van haar af willen.. 
Waakeend 2: We moeten haar beschermen tegen deze stichting... 
Waakeend 1: Dat doen we zeker... Die lui pakken we!! 
Waakeend 2: Dat doen we zeker!!!


:)



Soms moet je er maar lollig over doen, maar eigenlijk is het best triest dat zulke stichtingen nog steeds bestaan!


Morgen dat gesprek met het kantoor... 
Ik ben benieuwd!


Zit er wel aardig tegenop! want ze zullen alles goed willen draaien, wat ze niet kunnen hoor...
Op kantoor bleef ik altijd nog wel rustig tegen hun, maar of dat morgen ook is... dat is nog maar de vraag




op the story 2011 staan wat berichten over het gebeuren in Lelystad... Ze staan ook op dit blog maar op die blog is het wat makkelijker te vinden... 
Op dat blog schrijf ik trouwens niet meer, dus berichten komen daar niet meer bij..





Verders vandaag lekker in de zon gezeten in mijn tuintje...
Beetje muziek derbij... gewoon relax..
Ik begin lekker een kleurtje te krijgen
Het scheelt wel dat we mooi weer hebben en ik dus lekker buiten kan zitten...


Morgenochtend gesprek bij SIG..
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen...


Vanavond maar wel een inslaper, wil er morgen wel uitgeslapen bij zitten bij de 2 gesprekken...



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 4 juni 2013

Gisteravond dacht ik echt dat 1 van mijn ratjes er de volgende ochtend niet meer zou zijn... Xara... Echt al een paar weken zag ik al dat ze flink achteruit ging en ze allemaal gezwellen had zitten... De weken erop vermagerde ze flink en laatste dagen at ze ook niet meer, ik probeerde haar nog wat ze altijd uit mijn hand trok te geven, maar dat pakte ze gewoon niet meer aan... zo sneu Ze waste zich al dagen niet meer.. echt zo zielig zag dit eruit...  Vanochtend leefde ze nog...  En vanmiddag belde ik de dierenarts op om te vragen of ze haar konden helpen, want zo lijden dat is ook niks... Aankomende donderdag om half 4 zou ze dan worden ingeslapen... Vanavond ging het steeds slechter en haar ademhaling zag ik ook minder worden. Om 20.18 stopte haar adem halen en heeft ze haar rust genomen... Ze heeft nu geen pijn meer...  Dit is een foto van paar dagen terug... Hier kijkt ze Katja nog even lief aan...  Ze was ook echt niet bang voor mijn katten...  Ze was echt wel bijzonder...  Heb nu

Woensdag 24 oktober 2012

Zo en dan kom je bij blog bericht 1000 aan... Nooit verwacht dat ik zoveel zou schrijven op een blog. maar vandaag is het dus echt zover... Dik 4 jaar lang heb ik mijn blog bijgehouden... Niet elke dag, maar wel paar keer in de week... Hoelang ik nog ga bloggen, geen idee.... 2012 is alweer bijna op zijn einde... nooit verwacht dat ik er ook nog zou zijn... Toen ik zo depressief was 2008/2009 Ik had toen ook geen doel meer naar... Elke dag was een dag dat ik toen het liefst wou stoppen... Nu heb ik een doel, ookal heb ik vrijwel niemand om me heen Ook al had ik graag wat meer mensen om me heen willen hebben maar helaas... Ik kom er zo ook wel... Ook al zegt mijn re integratiebureau dat het niet haalbaar is.. Dan wil ik er juist voor gaan :) Als je iets wilt en er voor gaat dan kom je er wel.. Ze gaf aan dat ik op iets anders moet gaan zoeken wat wel haalbaar is, maar ik heb geen andere optie dan dit wat ik wil bereiken... 6 november komt ze weer en dan wilt ze met mijn begeleidster ook

Woensdag 15 mei 2013

Eindelijk word de pgb fraude aangepakt bij instellingen.. Eindelijk zien ze dat de meeste instellingen de patiënt zieker maken op de papieren dan ze werkelijk zijn.. Dat overkwam ik dus 2 keer... Het is ook heel makkelijk om een pgb aan te vragen bij het CIZ Er word namelijk niet echt gecontroleerd en gaan gewoon vrijwel meteen akkoord... En daar ligt de fout... Mijn artikel die ik vorige week maandag heb geschreven over hoe daadwerkelijk de pgb fraude werkt is al heel veel gelezen en ook op social media twitter word mijn blog veel getweet en geretweet... Echt super.. Afgelopen zondag was bij brandpunt ook flink wat te zien over hoe instellingen te werk gaan Zie  Aflevering Brandpunt Het doet me wel goed dat er zoveel mensen twitter berichtjes sturen en meeleven ect.. Ook omdat ik echt niet lekker in me vel zit, doet dit me wel erg goed... En ook aangeven wat ik nog meer kan doen dat ik nu schuld heb wat ik aan het afbetalen ben over de pgb en waar ik niks van heb gezien.. super Mijn